BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

my playlist

Thursday, September 23, 2010

huk99...pedihnyee


aw..pedih teramat sangat..
sakitnyeee
sakit yg tak tertanggung..
inilah yg aku alami setiap bulan..
rase setiap bulan aku beranak..huhu..
tpi an memg serius punyew sakit..
air mate memg mengalir r..tengk mate aku yg dah edit neh..sedey ta..

semlm terbongkang atas katil smbil bad
an meringkuk 360 darjah tahan sakit..mase baljr dulu fatin akn ready kan aku dgn ubat tahan sakit, kene pakse mkn..kalu mlm takleyh tdo..
die pon tak leyh tdo..kesian kot tengk aku..(sebenrnye die sedang memjuk aku tok g klinik..kikiki)..now stdy dah abes..
aku sorng je yg nanggung..


kadang2 terpikir..untung jdi laki...tadew nak tanggung sakit..
tpi tak mo lah..rase bersyukur sngt2 sbb jd perempuan..banyak kelebihn Allah berikan selain drp semua perbelnjaan suami kene tanggung..(materialistik sungguh!)..

su oll guy...tulun lah hargai wanita sampai penyek...kesian kt kami insan yg lemah nih..


0 comments: