BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

my playlist

Thursday, September 23, 2010

Bell In the house!


bell...syg bell penyek2
die sweet..
diew nakal..
sukew sgt men2 ngn aku..
kejar aku..
gigit aku..
ko memg annoying bell..
hikhik..

tp tapew..sbb aku sayang+sukew ko saaaangatt..kaw taw tak???...mesti ko tak taw..
sbb ko an tadew akal..hikhikhik..mukew innocent ko tuh mmg aku geram sgt an..bilew ko lari terkedek2 pulak an..ko ingt kaw seksi..
tapi kaw memg seksi samapi penyek taw..aku suke kaw..
nnti ade mase aku dtg tengk ko ae..masti kte main2 taw..
bwk bola kecik kew tok ko..bole lame tuh mcm ta best jew..huhu

hah sumew owng tanyew an..bell neh sape an..hehe..saje maw bagi suspen..
ini lah bell...sweet ta?...bell nie kucim siam..cuzzie aku b
ela..dulu kicik..sekarang besaw dah..tuan die bg mak
an jerung kew hape
w hari2..tpi memg cute..macam TIGER...hehe..



0 comments: